13 comments on “Sommardrömmar

    • Tack så jättemycket. Fotade först fjärilarna (ej riktiga) som jag frilade sen. Jo, jag vet..tycker de är riktigt svårt också, men jätteroligt. Har inte gjort så mycket många montage, bara nått. Hoppas vi kommer in på kursen till hösten, så vi får träna mer!

      Liked by 1 person

  1. Mycket fin bild och så fin du har jobbat med den. Man får verkligen en känsla av drömmen om sommaren.

    Tack för din mycket värmande kommentar hos mig. Den stärkte mig mycket :=)

    Gilla

  2. Så vackert! Jag måste försöka testa den där tekniken. Vår elvaåriga dotter är bättre än jag på Ps, jag skall försöka ta en genväg och be henne om hjälp först 😉

    Gilla

Kommentera

