19 comments on “Oops!

  1. Hjälp ! Först såg jag på bilden på ett sätt och sen på ett annat och sen visst jag inte hur jag skulle titta för att få ansiktet att stämma. Creepy är bara förnamnet 😉 Himla läckert och effektfullt !

    Gilla

    • Tack så mycket, Agneta! Jag tänkte först inte lägga ut den på bloggen, då den var så läskig och ”förvirrande”, men den kom med i allafall, bara för att den var så annorlunda.

      Gilla

  2. Så kreativt! Lär du dig själv i Photoshop, eller har du gått en utbildning? Det vore kul att kunna redigera mer, själv kan jag bara ändra kontrast, nivåer, kurvor och sådana småsaker. Och så har vår elvaåring lärt mig att göra ett väldigt grundläggande kollage, där går gränsen för mig 😉 Tyvärr, eftersom jag har så många idéer om vad jag skulle vilja göra, men inte har kunskap om.

    Gilla

    • Tack Annette. Jag har gått en högskolekurs (helt på distans) i höstas om just montage i Photoshop. Verkligen super roligt att kunna ”lägga ihop” bilder. Jag tycker de är lättare att gå kurser, än att lära sig själv, de blir liksom av då. Sökt in till hösten på en ny högskolekurs om Photoshop igen, även denna helt på distans, men vet inte om jag kommer med ännu….

      Liked by 1 person

Kommentera

